Suluboya resimlerimi ve deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum.

13 Ekim 2014 Pazartesi

Son çalışmam (Eskişehir'de terk edilmiş bir köy evi)

Eskişehir'in Han ilçesinde geçirdiğim yaz tatilimde çekmiş olduğum bir köy evi fotoğrafı.
Resmederken kadrajını yeniden düzenledim çünkü elimdeki çerçeveye uygun bir resim yapma amacıyla bu resmi yapıyordum.

Çerçevenin ölçüsü kare olduğu için yukarıdan ve aşağıdan alanlar ekledim. Fakat gökyüzünde fazla boşluk kaldığından aslında bulutsuz olan gökyüzüne photoshopta bulutlar ekledim. Resimde de ekleyebilirdim ama öncesinde nasıl bir etki yaratacağını görmek istedim.

Resmi 50x50cm Canson Montval kağıt üzerine yaptım.
Daha önce denemeler yapmak için kullandığım Daler Rowney blok nota göre bu kağıt açık ara iyi diyebilirim. Fabriano nun bir kaç modeline göre kafamda henüz bir şey oluşmadı. Onları da biraz daha sık kullanmaya başladığımda size farklarını daha net söyleyebilirim.

Biliyorum çerçeve çok kötü oldu. İlk fırsatta paspartulu olarak başka bir çerçeveye geçireceğim.











0

0 yorum:

Yorum Gönder